Friday, March 19, 2010

found something~

Pagi td I tgk2 file dlm my old phone w300i tu den i terjumpe this one song...
teringat plak sorg bdk laki nie bernama Is perangai yg sgt comel!,
dia yg made this song n he dedicated it to me.
sweet nye n tetiba i hafal lyric nye

Temani hidupku

Senyummu buatku riang,
Ayu mata mu jelas terbayang,
Persona hatiku,

Gelap malam disuluhi bintang,
Begitulah hati ku padamu,
Terimalah cinta ku

Sendiri aku sendiri,
Menanti cinta sucimu,
Gadisku temani hidupku

Datanglah datang kepadaku
Cintaku hanyalah untukmu
Gadisku temani hidupku

Gadisku temani hidupku.

I wish all the best in life Is,
Last i remembered he said to me
"tin kosong belajar rajin-rajin walaupun hidup skrg dah bahagia"
T.T i cried when he said that, cuzz ade meaning sebaliknya......

1 comment: